تداوم سه شنبه های تکریم با تجلیل از خادمین مسجد 

تداوم سه شنبه های تکریم با تجلیل از خادمین مسجد 

تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۴۰۰
رقیه ملایی گفت:یکی از برنامه های دهه کرامت اجرای تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم بود که با تجلیل از خادمین مسجد برگزار شد.

«رقیه ملایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با دهه کرامت جشن میلاد حضرت معصومه (س) و جشن ولادت امام رضا (ع) همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری بیت الرقیه (س) روستای هوکرد جیرفت افزود: جشن ولادت حضرت معصومه (س) ویژه بانوان بوده و در این جشن از دختران هم نام با این بانوی کریمه تجلیل شد.


وی بیان کرد: همچنین جشن ولادت حضرت رضا (ع) هم زمان با سالروز ولادت این امام همام با حضور پسران نوجوان و جوان برگزار شده و از پسران هم نام با حضرت رضا (ع) تجلیل شد.


ملایی ابراز کرد: برای برپایی هر چه بهتر این جشن ها و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی به همت اعضای فعال کانون، مسجد فضاسازی شده و به شرکت کنندگان تاکید شد که حتما با ماسک در این جشن ها حضور یابند.


مدیر کانون فرهنگی هنری بیت الرقیه (س) روستای هوکرد جیرفت ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های دهه کرامت اجرای تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم بود که با تجلیل از خادمین مسجد برگزار شد.


وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز در دهه کرامت طرح تلاوت نور برگزار شده و ثواب قرائت آیات کلام الله مجید به ساحت مقدس حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) هدیه شد.


ملایی اضافه کرد: با توجه به شعار دهه کرامت مبنی بر گره گشایی به رسم اهل بیت (ع) هم زمان با میلاد فرخنده حضرت رضا (ع)، ۵۰ نفر از خانواده های نیازمند محله مسجد اطعام شدند.


مدیر کانون فرهنگی هنری بیت الرقیه (س) روستای هوکرد جیرفت عنوان کرد: طرح قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) از دیگر برنامه های کانون در دهه کرامت بود که هر شب راس ساعت ۲۰ از گلدسته های مسجد پخش شد.


وی در خاتمه تاکید کرد: علی رغم محدودیت های کرونایی اما سعی کردیم در چارچوب دستورالعمل های بهداشتی ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت را به بهترین وجه ممکن برگزار کنیم.

پایان پیام/ 586